Mesej daripada Menteri Pengajian Tinggi

Khamis, 15 April 2010


Anda, para graduan sekalian adalah produk Kementerian Pengajian Tinggi (KPT). Anda jugalah modal insan negara. KPT sentiasa prihatin dan mengambil berat tentang masa hadapan anda. Justeru, Karnival Kerjaya dan Keusahawanan Graduan (K3G) 2010 adalah platform penting bagi langkah pertama anda untuk membina kerjaya.

Di K3G, anda menemui bakal majikan. Di Karnival inilah anda boleh membuat pilihan antara kelulusan, minat dan kerjaya idaman. Pakejkan keupayaan dan kehebatan anda sebaiknya dan pasarkan kebolehan diri kepada majikan yang sesuai dengan minat dan kecenderungan anda.

500 majikan bakal menanti anda di K3G. 15,000 peluang pekerjaan perlu diisi. Temuilah bakal-bakal majikan dari sektor awam ke GLC, dari syarikat swasta kecil dan besar hingga ke syarikat multinasional dan konglomerat antarabangsa.

Oleh itu, kunjungilah dan sertailah Karnival Kerjaya dan Keusahawanan Graduan (K3G) pada 14-16 Mei 2010 di PWTC. Pilihlah masa hadapan anda di sini!





Menteri Pengajian Tinggi
Minister of Higher Education
Y.B. Dato' Seri Mohamed Khaled bin Nordin


If you’re looking for the perfect method to showcase your resume and attract both local and international top companies, look no further. Grab this opportunity as fast as you can and come expecting Malaysia’s career fair this 14-16 May 2010.


The event details are as follow:
Date: 14 - 16 May 2010
Time: 10am - 6pm
Venue: PWTC (KL) (map)
Fee: ENTRANCE IS FREE

0 ulasan:

Catat Ulasan